hjärtslag


Igår planerade jag att lägga mig tidigt samt att gå upp tidigt för att plöja fysiken. Gick och la mig kl 02 och vaknade halv elva. Yes.

Men har ändå suttit och tragglat en hel del plus att jag tagit en mysig promenad på björnön med familjen. Älskade familj! Nu blir det snart mat, det blir rester från igår vilket funkar hur fint som helst då mamma överträffat sig själv och gjort en massa gott kött (älg, fläskfilé och oxfilé) samt en massa såser och potatisgratäng då vi hade gäster. Jag skulle åka ner till stan men det blev att jag stannade hemma vilket ändå var ganska skönt!

Vid fem-tiden åker Felix tillbaka till skolan och jag åker då med ner till stan och Freddy-boy. Imorgon är det Uppsala igen, hmm. Helgerna går så fort så fort, för fort.

Om jag är dålig på att uppdatera är det för att mitt Internet typ inte funkar.

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback