lördag 20/11


Spelkvällen var awesome! Jag, Sara, Malin, Johanna, Kalle och Kristoffer körde Buzz och Singstar. Jag VANN första omgången på buzz (föga förvånande) och på andra kom jag delad tvåa. MMHMM! That's what I'm talkin' 'bout jao.

Singstar var skitkul eftersom det fanns en danskontroll också. Samtidigt som två stycken sjöng skulle en dansa till. Grymt roligt (och nästan som ett friskispass!) och jag fick X antal skrattattacker långt ner i hjärtegropen haha.

Idag ska jag....wait for it.....PLUGGA. Asså herregud dä ä så hemla kul så ja vät int va jag ska ta vägen.

Ikväll är det Queen. Om jag nån gång får reda på var och när jag ska befinna mig. Har frågat några gånger och fått Jamen det viiisar sig tillbaka på bredaste suramål. Är ju kanske en fördel om man kan planera sin dag, tänkte jag.

Igår fick jag ett busskort Uppsala-Västerås av min andra halva i pusslet. Då blir man så där lite extra varm.

A fine Frenzy - you picked me



I was difficult to reach, but you picked me

Kommentarer
Postat av: johanna

Ohh jaa ! De va awesome kul! Så kul o se er alla också. Det blir ju inte lika ofta längre :( bajs på det.

MEEEEEEEEEEEN snart måste vi ha julmys. Det är mindre än en vecka till första advent nu.



Puss bästa <3

2010-11-22 @ 09:41:45
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback