drama life


Tjejna!

Antar att ni alla har sett att det är snö ute. Litegrann. Så jag tänker inte kommentera det mer än med att säga att jag älskar snö. Speciellt snö som kommer alla dagar utom på julafton, och speciellt blötsnö. Att inte veta när eller om man ramlar i halkan tillför en så kallad edge till livet.

Idag har jag haft matte, fysik och kemilabb. Och ja, duggan, hur gick den? Jag har inte alla rätt men heller inte alla fel (facit har jag sett på nätet, dock har jag inte fått slutgiltiga resultatet) så jag kanske lyckas skrapa ihop iallafall något bonuspoäng till tentan! Vilket är mer än jag hade räknat med från början.

Och vad händer annars in the faboulous life of fancy? Jag behöver färga håret. Jag gick hem från skolan idag (åh fanny du är så duktig, ett riktigt föredöme för oss alla! "tack tack, I know, IIIII knoooow"). Jag har handlat röda linser istället för vanliga linser (att äta alltså). Jag har inte fixat Internet hemma än. Jag har en mage som kurrar.

Ja. Är det något mer ni undrar över är det bara att fråga.

JOOOOOOO! Jag kom på en till spännande sak som händer i mitt liv.

Det är onsdag och onsdag innebär BONDE SÖKER FRU. Och plöstligt lystes den ack så mörka novembernatten upp. (jag vet att det är kväll, snart, men det låter mycket mer dramatiskt med natt).

Nu ska jag vandra hemåt och invänta rätt stämning till kl 20. (hur blev det här inlägget så tragiskt?)

Anyway, chilla and watch your step!

Love, fancy



Kommentarer
Postat av: johanna

hahahhaha du är på samma postiviitets-nivå som jag. Älskar bilden. den livade upp inlägget lite =)

2010-11-11 @ 10:43:47
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback