vesteras


Jag gick upp kl 5 idag, för att åka med F hem till Västerås. Så jag slipper betala ännu en bussbiljett. Det är DYRT.
Kul att jag önskar mig typ ett busskort, en ficklampa och en avloppsrensare i julklapp.

Idag blir det matteplugg då jag har tenta på måndag.. och vidare ikväll till Johanna och Kalle för spelkväll! jag ÄLSKAR spelkvällar. Varför har man inte det oftare? Och gamla hederliga sällkskapsspel liksom, varför har dem fått ta smällen och numera bo på vinden?

Imorgon ska jag på QUEEN, eller ett tribute band. Ska bli kuuul! Även fast jag typ aldrig lyssnat på Queen. Dock känner jag ju till några av deras största hits, typ We will rock you, The show must go on, Bohemian Rhapsody och Don't stop me now. Hur som, jag ser fram emot det.

Här är en fin låt med ett annat band, Big Star:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback