b-day lista


Och ja, som alla som betyder något borde veta;), så fyller jag år snart. 11 oktober för att vara exakt.

Det här är min lista hittills:

1. En termos. Inte för liten, inte huge.

2. Bra hörlurar. Mina sucks.

3. En ny liten digitalkamera. Min har slutningstiden 3 sek typ.

4. Ett busskort mellan västerås och uppsala, 10 resor. Det är dyrt.

5. En cykelpump kanske?

6. En frys.

7. En guldfisk. Eller make that two för guldfisk 1 måste ha en mate.

8. 100.000 kronor (eller pund)

9. Balsam för det har jag glömt att köpa. Men kanske hinner det innan 11 oktober.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan få betala en resa till mig så jag kommer till uppsala någon helg, i födelsedagspresent. Det måste ju vara den bästa ever! :D

2010-10-01 @ 22:51:30
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback