hoppas ni haft en trevlig helg


I fredags åkte jag hem till Västerås och passade på när jag ändå var i centrum att klippa en fin liten lugg på Stora gatan 15. De är riktigt duktiga där och jag är supernöjd! Jag är och kommer nog alltid att vara en lugg-människa, antingen rak eller sne. Och rött hår. Alltid rött hår. Kommer sitta där med Johanna när vi är 96 och färga mitt hår till saphire red.

På fredagskvällen skulle det bli bio med Sara, Jens, Erik och Fredrik men med EM-kval på TV:n och 5 sjukt trötta dudes så blev det inställt. (Visst var jag lite häftig som visste att det var EM-kval?) ((nej egentligen hade jag ingen aning. Men fan, det är väl inte så lätt? Och vem kan egentligen tro att Super Bowl är fotboll och inte bowling? Inte logiskt någonstans)).

På lördag åkte jag och Fredrik först till IKEA och köpte ett vitrinskåp till mig och brassade sedan till Uppsala där vi (läs; Fredrik) byggde ihop iaf halva. Efter att ha suttit och tittat på när möbeln monterats ihop var jag helt slut, så det blev en chill kväll hos Malin med ett avslut hos F, där han och Erik spelat tv-spel hela kvällen. Jag fick spela lite med Erik men när jag dog hela tiden stängde han av och ville inte spela mer. Så dålig var jag faktiskt inte. Typ. Vem räknar egentligen hur många ggr man dör? Detaljer.

Idag blev suuuperchill dag. Skönt. Åker tillbaka till Uppsala imorgon mot eftermiddagen så får vi se what happens in the glorious days of the fancy life..

Love,¨



Old pic, har ej hunnit ta nya ;)





Kommentarer
Postat av: Johanna

awww, 96 och hårfärgning. Jag ser det framför mig. Nybakta bullar på bordet och lite saft till det. :D



Låter som en NICE helg! Jag vill snart ha en cow och chicken dag. Bara hänga och göra inget och allt!



PUSS <3

2010-09-06 @ 10:59:58
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback