japs


Just det glömde säga att igår på Snerkes så var det en japan som alltid befann sig där vi var!! Vart man än vände sig om och tittade, så stod han där!! Fett scary. Han såg så himla rolig ut också, typ rörde inte kroppen någonting, utan bara armarna. Stod med knutna nävar och rörde armarna upp och ner. Och jag tror att han var där själv också. Vid ett tillfälle när jag såg honom råkade jag skrika AAAHHHHH!! rakt ut för jag blev så himla rädd, så Fanny Flow var tvungen att hålla för munnen nästan. Ja, herregud. He will haunt my dreams.

Ungefär såhär såg han ut: Så om ni ser honom på stan, SPRING!



Kommentarer
Postat av: Flooooow

ååååååååååh! Du har ju blogg! Fett skön kines-teckning!!! precis så han såg ut!!!:D

2010-09-22 @ 18:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback