leksakssagan



Det blev bio igår hur som helst. Jag, Fredrik, Erik, Jens och Sara letade fram barnasinnet inom oss (jag behövde dock inte gräva så djupt), tog på oss 3D-brillsen och kollade Toy Story 3! Den var riktigt härlig faktiskt. Jag gillade speciellt reklamen innan, den var verkligen gjord för barn. Ni vet när man var typ 7 år och gick upp kl 6 på morgonen och satte på Disney-dags? (Skurt om det inte fanns något annat). Reklamerna där emellan var fyllda med diverse actionfigurer som det berättades en hel historia bakom, samt vad deras mission var. Sjukt spännande sett ur en 7-årings kreativa ögon. Och ett jävligt smart drag från reklammakarna dessutom.

Nog om det, filmen var mysig! Innan har jag ju sett 3D bara i Australien och Malaysia, så bara med hjälp av dessa plastglasögon blev jag riktigt nostalgisk och tänkte tillbaka på den fina tiden utomlands! Konstigt egentligen vad hjärnan hakar upp sig på och att en liten skitgrej kan vara anledningen till att en hel drös med minnen sköljer över en.

Nu blir det lite chill idag innan jag drar till the U to the P to the P to the SALA...!

Love,

Long time ago, blonda slingor..

Kommentarer
Postat av: Johanna

aaaw! De va tiiider det ;) höhö. (nu tänkte jag mest på resan här, hm...)



Och ursäkta, men är det inte dags för lite nya bilder snart. Du va färsk då, men inte i stil med vad du är nu! Shape up :D haha neeee....

2010-09-07 @ 08:52:03
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback