lovely weather


Hej mina änglar,

det är såååå fint väder i Uppsala idag. Har precis kommit hem från en 2 h promenad till och från Ångströmslaboratoriet där jag skulle lämna in min fysikuppgift. Gud vad jag älskar den här stan. Jag går verkligen omkring och njuter. Byggnaderna, kyrkan, ån, stadsträdgården, blommorna, cyklarna, kullerstenarna, fiken vid ån... jag lovar att jag ska ta lite bilder. Har varit väldigt väldigt dålig med det på sistone!

Igår blev det utgång på Snerkes (Södermanland-Nerikes nation), asnice! Drack en killer rosa pantern också, me like.

Nu är klockan redan fyra snart, ojoj. Ska städa och plugga.. alltså jag förstår inte hur det sekunden efter man städat undan allt, kan ligga lika mycket saker framme igen så fort man vänder sig om. Jag tror det är Någon, eller hans bästa kompis, Ingen, som har varit framme.

Love,
fancy

haha, här är en bild från mitt och sannas senaste skype-samtal! Tycker det är roligaste är Sannas min :P


Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha det roligaste är sannas min???? Har du sett dig själv?



ta bilder. Bilden på japanen räknas inte som en ny bild bara så du vet. känn press. puss

2010-09-23 @ 09:37:43
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: johanna

Alltså jag kan inte sluta skatta åt den här bilden, PÅ DIG! Du ser ut som en anka! :D HAHAHAH. Så sött :D

2010-09-24 @ 10:28:54
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Sanna

Håller med Johanna det är ju faktiskt du som ser roligast ut ;D! Kan inte hitta ett ord som beskriver utseendet du får till en riktig "Zoolander" fast tvärtom eller jaf vet inte.... Hahahahahah.

Vi får ta en skypedate igen inom en snar framtid!

2010-10-08 @ 18:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback