norrlands, våfflor, kaffe, besök, middag!


Kvällen på Norrlands var riktigt trevlig! Jag, Sara, Samuel och några av hans polare började med några öl på Orvars krog (namnet, jag vet..) för att sedan fortsätta in på klubb Norrlandica. Efter någon timme gick ett live band på, Frantic Sunday - de var riktigt sköna!! En golden evening så att säga.

Idag började jag skolan 13.15 så jag hann både dammsuga OCH skriva min labbrapport till fysiken. Observera att rapporten inte ska vara inne förrän nästa vecka egentligen. Det tar sig!, sa pyromanen..
Efter skolan gjorde jag ett halvhjärtat försök att hitta en affär som sålde kaffeburkar. Jag har kaffekokare, filter och kaffe men ingenstans att lägga kaffet. Och jag tänkte att eftersom bland annat Sara Kaffekanna kommer imorgon och hälsar på så borde jag ju kunna bjuda på kaffe! Kan ju inte öppna ett helt paket och sen låta det stå, då försvinner ju all så kallad arom ;)

Men som sagt! Sara och Johanna mina fina fina vänner kommer imorgon till U-town och hälsar på mig och min lilla lägenhet. De är saknade så det kommer bli AWESOME. Även Malva och Sofia som redan bor i U-town kommer och dricker "lite" vin. Visst är det bra att få gäster ibland så man har en anledning att städa lite? Det är oftast bara därför jag bjuder in folk ;)

Kvällen har spenderats i Annas korridor där jag, Ella, Emelie och Sophia lagade god middag och snackade och skrattade en heeeel del. Väldigt trevligt. Förutom att brandlarmet gick och vi stod med en tidning och viftade samt hade fönstrena vidöppna i 10 min innan det slutade tjuta. OMG. Har numera tinnitus.

Ska sova en stund nu innan det blir våffel-buffé imorgon kl ett med Elin och Fanny Flow! Jag menar, våffelbuffé!! Hur mycket gillar vi inte det? Inte nyttigt, men det är lugnt.

Jag börjar ju alltid mitt nya liv varje tisdag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

den där bilden räknas inte heller som nya bilder. Jag tror jag sett den förr. Men den är ganska snygg, liknar dig lite.



Puss ses idag färsking

2010-09-10 @ 09:35:43
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback