pluggdags. kanske.


Skoldagen var helt okej. Faktiskt. (Den var till och med riktigt trevlig men säg det inte till nån..)
Vår kemi-lärare Lennart är ju sjukt rolig! Dock inte medvetet, men det är nog det som är det allra roligaste. Hans typiska kommentar är: Och det här är väldigt viktigt att ni kan. Eller..det spelar nog ingen roll förresten. Och: Och när man gör på det sättet blir det såhär. Eller..jag vet egentligen inte. Men det är inte så noga.

Okej. Då vet jag. Känns så skönt att man får klara besked.

Idag funderade jag ett tag på att gå ut på Snerkes nation ikväll men skippar det. Jag som trodde att jag var megabra och låg i fas med plugget insåg att vi skulle ha läst till kap 5 i kemin och att jag inte ens öppnat boken, bokstavligt talat. Intressant hur hjärnan kan outsmart you och övertala en att man är superbra fast man inte är det. Eller är det bara hederlig gammal självgodhet? Hur som helst, I've got some serious studying to do. Tur då att jag är så jävla smart hoho! (hmm, självgodhet eller sanning? eller både och?...)

Ha en fin kväll mina solstrålar!

Love,

fancy

<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback