poop


Shit vad den här dagen inte går bra nånstans. Precis när jag skulle gå ner och cykla till skolan så börjar det ösregna, IGEN. Det slutade ungefär vid nio och har under tiden sedan dess varit uppehåll. Och nu börjar det igen, precis när jag ska åka. Vem driver med mig? Vem?

Är det meningen att jag inte ska åka till skolan idag? Tänk om någon vill säga nåt. Typ försöker få mig att inte ge mig ut för då kommer jag bli överkörd av en bil eller ett tåg eller liknande.

Det kanske finns en mening med saker och ting. Så brukar jag tänka ganska ofta, speciellt när det hänt något jobbigt. Allt känns lättare då, det var inte meningen att det skulle hända, men tänk vilken bra erfarenhet! Och just att det inte hände ledde till att något annat, mycket bättre, inträffade.

bättre i det här fallet är alltså att sitta hemma och plugga ist för i skolan? nja, jag vet inte jag. Försöker nog en gång till på sista lektionen ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback