skön dag :P


Idag har jag fikat med Fanny Flow, Elin och Amanda på ÖGs! Det skulle ju bli våffelbuffé men det var bara månd-torsd, GUD VAD FÖRVÅNAD JAG BLEV! Men lika mysigt och trevligt var det ändå utan våfflor ;) Vi satt vid ett tillfälle och diskuterade maffiafilmer:

Jag: Alltså i alla maffiafilmer som finns så finns det alltid någon eller några som heter Frankie eller Paulie.
Flow: Jaha..! Så hette typ en hästtidning som jag prenumererade på förut.
Jag: Jaså det var ett lite konstigt namn för en hästtidning?
Flow: Ja...men den hette Polly iallafall.
Jag: Vad sa du? Polly? Alltså HAHAHAHA jag snackar PÅÅÅLIE, P-A-U-L-I-E. Inte Polly!!
Flow: Jahaaa HAHAHAHA, ja jag tyckte det var lite konstigt att en maffiasnubbe hette Polly.

Det tycker jag med.

Sedan skulle Flow köpa biljetter till en Gasque.

Biljettkillen: Är det någon speciell du vill sitta brevid?
F: Ja, utlänningar.
B: Va?
F: Jag vill inte sitta med svenskar.
B: Är du rasist eller?
F: Nej men utlänningar kanske är roligare.
B: Okej, jag skriver upp dig här....rasist-Fanny...Så.
F: Va haha, jag är inte rasist, jag är världsmedborgare.
B: Visst.

Haha, det skulle vara sjuuukt kul om det står rasist-fanny på bordsplaceringen.

Achmed Abdullah. Rasist-Fanny. Machmoud Ali.

PEACE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback