stocken


Hej kära vänner! (omg, två uppdateringar på samma dag, jag är rockin' n rollin' fan!)

Igår var det reccemottagning (välkomstmiddag för nya studenter) och klubb på Norrlands, och ikväll blir det Stockholms nation, dvs Stocken.

Ska bli riktigt kul att se hur stockholmarna sköter sig. Jag ska ikväll vara definitionen av "barhäng", man får ju inte missa att kolla på när nån cool 08 kör en vaskning (beställer 2 champagneflaskor, betalar för dessa, och ber sedan bartendern att hälla ut den ena. Bara för att visa att de är riktigt feta och har råd. Väldigt värd sysselsättning).

Sa jag att jag inte hade några fördomar?

Peace


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan inte du köpa två vatten, hälla ut den ena??? Det skulle vara så coolt! :D STATUS

2010-09-02 @ 22:36:55
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Elsa

Nejmen se! En blogg! :D så himla synd med kårleget igår :(

2010-09-03 @ 12:25:47
URL: http://kamomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback