t'day


Satt och fikade med Fanny idag i 4 h, otroligt mysigt och trevligt! Pratade om allt mellan himmel och jord. Hade ju en planerad pluggdag men den blev lite försenad så att säga..vi träffades ett och gick hem fem, innan dess hade jag inte pluggat något för jag tänkte jag skulle göra det efter fikat. Sen när jag kom hem var jag hungrig och skulle bara kolla på "ett" avsnitt av True Blood, et voila, here I am...

Yey, mina pluggdagar blir så bra! Disciplinerad till tusen.

Men jag tar igen det snart!

Jag är så glad nu. Det känns som om allt liksom blir bra! Trivs i Uppsala, trivs i skolan, trivs i lägenheten. Trivs med livet. Den här terminen känns ganska chill om man jämför med nästa, då ska jag läsa Fysik B, Ma D och Ma E (kanske Ke B). Lär ju plugga mer då kan jag säga..men hörrni det tar vi då! Nu njuter vi av det som är nu och tar vårterminen när vårterminen kommer. Det låter ganska logiskt tycker jag?

Nu ska jag väl läsa igenom fysiken...typ.. (hör ni hur helhjärtat jag pluggar?)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback