yo!


Hey lovers,

har varit en ganska effektiv dag i skolan med Matte, fysik och kemi. På matten lärde vi oss om logaritmer, på fysiken lärde vi oss om tryck och densitet, och på kemin lärde vi oss vem som vann första Vasaloppet 1521 (Gustav Vasa om ni inte visste det).

Det var kallt som attans i morse, tur att jag hade mössa och vantar kan jag säga. Som jag sa till Sara O, Nu när det är vinter måste man klä på sig så jävla mycket. "Fanny, det är fortfarande september." Ja och redan så kallt! Iofs var det mycket skönare nu på eftermiddagen, men det är så det börjar mina vänner, det är såå det börjar!!

Ikväll blir det Stockholms nation (stocken) med Fanny, Anna och några till som jag inte kommer ihåg vilka det var (ännu ett säkert tecken på annalkande senilitet). Ska träffas innan hos Fanny och så går vi tillsammans dit. Ska bli riktigt nice även fast jag är ganska trött!

Imorgon kommer Fredrik hit på kvällen, kul att han kommer på en fredag så han kan vara här lite längre! Blir väl en tur runt i Uppsala och även tydligen en tur till Enköping där vi ska hälsa på en avlägsen släkting till honom. Rockin'!!! haha

Nej, nu är jag väldigt busy. Jag har en stor mängd rött hår att platta.

Love,

fancy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback