Välkommen bloggen till år 2010


Men tjena!

Liten kort sammanfattning av 2010: jobb, australien, malaysia, summer in Vässan, jobb, Uppsala, skola = awesome.

Det var en nästan overkligt kort sammanfattning men ja tyck den dug bra.

Går ju nu i skolan (basår) i Uppsala. Det är sjukt många norrlänningar i min klass så jag pratar nästan norrländska nu har jag kommit på mig själv med (och ja, en del anser väl att jag gjorde det redan innan) men finns det nåt charmigare?

Fan vad svårt det är att bara ta upp bloggen såhär igen. Vad ska man skriva? Hur plockar man upp trådarna från ett tidigare (blogg)liv? Jag sitter här iallafall i min nyinköpta lägenhet, tittar ut mot fyrisån, tänker ut olika sätt att ta död på ankorna i ån (har kommit fram till 12 sätt hittills..ganska många inkluderar ett shot gun), tar en otroligt färsk godis inköpt på Luthagens Livs, och bara känner mig sjukt nöjd med tillvaron.

Jag tänkte skriva lite på bloggen nu när jag bor så fruktansvärt många mil från Västerås, bara så att ni vet vad som händer in the fabolous life of fancy.

Enjoy och skaka rumpa fiifan!!

Love
















Kommentarer
Postat av: Elina

Hej!

När flyttade du till Uppsala?? Kul att du passade på när jag flytt stan och till och med landet! Menmen, du har ju precis börjat plugget så vi kan hänga när jag kommer tillbaka :D Kram

2010-09-02 @ 14:21:03
URL: http://haverskog.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag gillar att min favvo-blogg är up and running. Nu är mitt liv räddat! Ser fram emot att läsa om alla dina äventyr moaha! Jag ska skriva lite mer ajg med tror jag. Få ordning på livet igen ;) eller ja. Du får INTE döda FÅGEL! :(



och bara så du vet hatar jag dig för en av bilderna. Du är inte förlåten. hejdå

2010-09-02 @ 14:31:04
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Elina

Well, jag ska vara borta ett år är det tänkt..! Vad är det för utbildning du har börjat med förresten?

2010-09-02 @ 15:10:16
URL: http://haverskog.blogg.se/
Postat av: Maaalin Mögel

Skaka roompan fiiifään;) skönt att du är tillbaka här i cyberspace och att du har det bra i vackra uppsala! hoppas vi ses snart! puss

2010-09-02 @ 15:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback