Första dagen


Och så var första dagen avklarad! Verkar vara en superbra skola och det var en jättebra introduktionsdag med massa bra information. I klassen är vi ca 35 st, blandat killar och tjejer. Svårt att säga så här tidigt men de verkar hur trevliga som helst. Det blev också en massa lekar med faddrarna! De var helt underbara haha, alla hade klätt ut dig till olika figurer, det var Skratthatarn (hattmakarn från Alice i underlandet), Shotta på strulstreet (Lotta på bråkmakargatan), Akward Schitzohands (Edward Scissorhands), Mad Chick (Madicken), Lenny Starfarter (Kenny Starfighter), Lemuren från Madagskar som jag inte kommer ihåg vad han heter, Le o gnidas (Leonidas från filmen 300), Hippie Knästrumpa (Pippi Långstrump, Pocha hot ass (Pochahontas) och nån mer som jag säkert har glömt!

Vi höll igång mellan nio och nio kan man säga, med lekar, rundvandringar och massa grejer! Imorgon ska jag dit igen och först ha lektioner och sedan fortsätter nollningen! Står vad vi ska göra på schemat men fattar inte riktigt vad allt innebär så det är bättre om jag berättar efter ;)

Ha det fint mina snoopies!




Kommentarer
Postat av: Johanna

hallaaaa jag vill veta hur det går dag 2... och dag 3, OCH dag 4 osv :) Jag är dig en trogen läsare igen. Så ville jag bara säga att jag saknar dig och undrar när du kommer hem??

2011-09-01 @ 09:27:35
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

skickade inte jag en kommentar till denna??? ANYWAY then. Jag hoppas vi ses snart. Squishy

2011-09-01 @ 10:50:12
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu ser jag kommentaren.. moahah

2011-09-01 @ 10:50:26
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback