bo-evert


God morgon!

Ny dag, nytt regn! Japp positiv är hur man ska börja dagen har jag lärt mig. :)

Igår läste jag om ett barn som fått namnet BO-EVERT!!!!!!!! Alltså seriöst! Snacka om att den ungen kommer bli mobbad. Är ju nästintill misshandel. Det är ju ett sånt där namn man typ döper sin cykel eller skruttbil till. Eller ett konstigt gosedjur. Visst, originella namn i all ära (det ska ju alla ha nu för tiden, om man verkligen vill vara originell nu ska man ju döpa ungen till Erik, Anna, Filip eller Maria) men alltså det finns ju gränser. Folk! ;)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha men Fanny. Det är 2011 (snart 2012) då kan man heta så, och förhoppningsvis inte bli mobbad!!! (okej, jag erkänner att det var ett roligt namn...)



Ovh jorå, jag färgade håret och kan rekommendera färgen starkt! De blev riktigt bra och fin. Sen att rött har en tendens att tvättas ur fort är ju inte H%M:s fel... (alltså de släpper fortfarande färg, men inte så det serfullt ut än i af.)

2011-12-14 @ 09:02:23
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback