confetti kisses


Tjabbaaaaa!

Suttit sedan kl 13 med Sara Fanny Och Simon på Thai Village och ätit thaimat, sushi och glass och pratat pratat och pratat! Fanny har ju varit i Italien sedan augusti och Sara i Ecuador så det fanns mycket att diskutera! Har verkligen saknat mina kära vänner <3 Fast nu när vi sågs kändes det som att vi sågs typ i förrgår, det gillar vi!

Efter den lååånga lunchen traskade jag och sara till Åhléns där jag införskaffade en ny duk som liknar min gamla, men utan diverse fläckar och stearinstänk hehe...



Köpte även detta jätteroliga nagellack för 20 spänn på H&M, glitter i olika storlekar



Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt fin duk och helt underbart nagellack. Jag ska nog ut och vandra på lunchen idag ;P minsann...

2011-12-02 @ 09:26:43
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback