fryx reunion choir


Just det, på söndag är det Fryx Reunion Choir luciatåg här i västerås! I Tomaskyrkan kl 18 kommer en massa gamla fryxare glida ner för gången och köra en massa gamla jullåtar. Jag har varit med på 2 av 3 övningar och det låter sååå fint. Ska verkligen försöka börja i en kör till våren, saknar det! Tänk vad konstigt att det kan låta som om vi hade julkonsert igår när vi inte sjungit ihop på typ 7, 5 år (i alla fall vi numera so called gamlingar, 88:orna). Och tänk att man kommer ihåg en massa saker vi vlev tillsagda om också, exempelvis att vi inte får andas mitt i ordet beckmörkt i Himlen hänger stjärnsvart. Haha.

Nu ska jag än en gång försöka sätta mig ner med enförjäävla tråkig skoluppgift. Fy. Ge mig juluppehåll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback