h-älg


Intensiv helg! I fredags kom fredrik och vi gick till en jättefin irländsk pub där vi åt god mat och drack öl, det var verkligen autentiskt där, alla i personalen pratade engelska, och ja, det kändes verkligen som att man var i Irland. Vi gillar!

I lördags var vi en sväng till badhuset, men det kanske dröjer ett tag innan vi går dit igen för det är så jäkla drygt med alla skrikande barn som springer omkring! De borde få ha en avdelning och akka vuxna en egen. På kvällen åkte jag och 4 till i min klass till Frida som hade födelsedagsfest! Festen var in the middle of nowhere där Frida också bor, men det var supertrevligt ändå ;) Idag kom jag hem halv två (eftersom vi sov över där) och halv fyra gick jag på ett körrep. Det är julkören, som består enbart av Uppsalastudenter som har lite julmusik dagen innan lucia. Mysigt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och typ sova, är trööööttt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback