shoes and other stuff


Igår var det dags för luciasång i Tomaskyrkan - det var suuperfint och jätteroligt att sjunga igen! Det var helt fullsmockat med folk i kyrkan, många fick stå, och jag med flera höll på o svettas ihjäl typ, trodde nästan jag skulle svimma men det gick bra!! Supermysigt var det i alla fall. Mamma, pappa, Kalle, Johanna, Johannas mamma, Fredrik, fredriks mamma och pappa och fredriks farmor kom och lyssnade :D

Idag har vi varit på studiebesök från KL SJU (eller vi träffades på skolan då) på LRF Konsult i Stockholm - en möjlig framtida arbetsgivare. Det skulle jag faktiskt kunna tänka mig, verkar vara ett supertrevligt företag.

Ikväll blir det sång i Domkyrkan för det är ju som sagt julgudstjänst med Julkören. Jag och Elin i min klass är med :) Det var också några från klassen som skulle komma och kolla! De behövde lite julstämning!

Och så har jag varit och hämtat ett par FABULOUS shoes Friis & company! De var båda sköna och snygga.

Några taskiga bilder:


Haha, riktigt färsk bild!


Och här är alla pennor jag råkade få ner i fickan på LRF, skulle ju ha alla färger...


Nu måste jag gå och köpa en laddare, glömde den i Västerås...

Kommentarer
Postat av: Johanna

love llove love till dina skor!!

2011-12-12 @ 15:00:49
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback