tainted love

Hej alla!

Har haft fullt upp nu några dagar! I torsdags blev det utgång på Stocken, jag hade askul :) Förutom när Rebecca ramlade på dansgolvet och drog med mig ner och jag landade PERFEKT med asset på en glasflaska. Det gjorde lite ont. Tur att den inte gick sönder!

I fredags blev det en lååång lunch hos Simon. Sara var också där. Mycket mysigt! Jag fick skynda mig hem eftersom Fredrik skulle komma, vi lagade mat och tog sedan bussen till mina klasskompisar Filip och Fredrik som hade inflyttningsfest! En stor del av klassen var där och vi hade supertrevligt, även fast jag var väldigt trött ;) Men man får ju rycka upp sig! Fredrik hade med sig egna byxor till och med den här gången, han glömde ju dem för ett par veckor sedan när vi hade bokat bord och skulle gå ut och äta :D Efter många om och men gick han med på att låna mina pös-jeans-byxor, det funkade bra även om asset inte fylldes ut tillräckligt och han hade resår i midjan!

Igår blev en lugn dag med film och kebab, vädret kan jag säga var inte alls lockande att gå ut i! Fy! På kvällen kom Elin och vi kollade på en romantisk komedi som vi visste redan när vi såg fodralet hur den skulle sluta ;)

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback