110221



21 februari idag. Tiden går så fruktansvärt fort! Det är mycket nu, men jag är glad. Något som tar upp mycket betänketid är den beryktade F.R.A.M.T.I.D.E.N. Vad fan ska det bli av en? Jag vill veta NU vilka val som är rätt för mig. Och det är extra svårt när man är två. Man ska som enskild individ bygga upp ett liv men samtidigt på något sätt försöka anpassa sig till ett annat. Var är logiken? Ge mig lite 1+1=2 så blir jag glad.




Och varfär funkar det inte att lägga in youtube-grejer? http://www.youtube.com/watch?v=cO_rA-M7hzY








Kommentarer
Postat av: johanna

hihihihiohohohoohohoh jag är en trogen läsare som är lite tjurig för jag inte fått läsa nåt på länge, men nu är jag lite glad igen. Och lika förvirrad som du, av samma anledning.

2011-02-21 @ 16:58:22
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: johanna

Du måste uppdatera sidan en gång för att det ska synas. Iaf för mig. Jag går in en gång, då syns det inte. Sen klickar jag in mig igen, då syns det. Don't know why. Och youtube-klipp. Jag tror det är så att youtube har gjort nåt så det är nån ruta man måste klicka in för att kunna "bädda in". Jag ska kolla och se om det går för mig... hihi

2011-02-22 @ 13:19:47
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Kära Fanny! Jag fick också psykbryt (nu vet jag ju inte om du fick det men ändå...) på YouTube. Jag lärde mig att trycka på Bädda in och sedan klicka i rutan Använd gammal inbäddningskod. Kopiera och klistra in i HTML-koden! Voilá!!



Hur går det annars för dig? F.R.A.M.T.I.D.E.N behöver du inte bekymra dig för. Det kan man ju fundera på hela livet egentligen. Bara göra det du vill, har passion för och tjänar grymt mycket pengar på så att du kan bjuda dina vänner på en jorden-runt-resa! Hade ju varit perfekt!



Eller jag vet. Varför inte göra nåt banbrytande och flytta ner till Ängelholm? Du har ju boende, vän"ner" och hela Skåne framför dina fötter då ;) Du kan få ett smakprov på det hela i maj om du kommer ner till min examen! Puss

2011-02-22 @ 22:07:25
URL: http://livetienfyrkantigbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback