110225


Tänkte faktiskt grab my ass by the love handles och dra mig mot friskis på ett styrka/medelpass klockan 12! Herregud, jag tror jag kommer vara helt slut efter det. Jag var på Dans Fuego i tisdags som var grymt roligt, och i förrgår stretchade jag muskler och senor på Flex, som är ett rörlighetspass. Mycket bra pass och jäklar vilken träningsvärk man kan få i stjärten av att böja benen upp och ner (alltså flytta rumpan mot golvet och sen upp).

Igår kom F hit till Uppsala och jag skulle visa några moves vi fått lära oss på Flexen men det slutade med att vi låg i en skrattande hög på golvet eftersom han är lika flexibel som en falukorv. Sedan skulle vi passande nog göra korv stroganoff. F skar korven i tärningar fast det ska vara typ strimlor, och hällde i ris för 8 personer i en kastrull med vatten för 4. Sedan tog jag över.

Ikväll ska jag till käraste Sophia på middag! Alltid lika fint att ses.

Här är en fin Beatles cover:




(och tack Lovisa och Johanna som hjälpte mig med hitta det nya sättet att lägga in videos)

Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

du din korv. Dina inägg syns fint. Jag ska visa dig allt jag kan när du är här idag, jag ringer snart, puss viggo (vig, efter att du stretcha, blir viggo)

2011-02-26 @ 10:04:30
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback