110228


Är kvar i Västerås fast det är måndag. Har bara en lektion idag och kände att jaorkante. Var nere en sväng på stan nu men kom hem med NADA. Jag som tyckte jag såg så himla mycket fint igår när jag och F var där en stund (en mycket kort stund) för jag skulle köpa underkläder som jag glömt att ta med mig...men han är ju fullkomligt omöjlig att shoppa med så jag tröttnade och vi gick hem!

Nu ska jag plugga lite hade jag tänkt. Åker till Uppsala med F senare ikväll efter vi hälsat på nån han känner i Enköping.



Och grattis till min älskade vän SANNA som fyller happy 23 idag! Jag hjärta dig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

jag va nere i 2 min på stan och hittade assöta undisar. men jag köpte inget. Jag är duktig. Ses i helgen! Ey vill du åka så vi är där cirkus 10 när det öppnar? eller öppnar det 11? ehhh? aa

2011-02-28 @ 13:25:25
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack i efterskottt :D!! Jag hjärtar dig <3 med :)

2011-03-02 @ 23:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback