110305 sthlm


Helgen har varit väldigt väldigt bra! I lördags tog jag tåget till hufvudstaden för att möta upp Johanna, Jenny och Malin. Planen var en heldag på stan! Det blev en superbra dag med god mat och trevliga vänner. Och det bästa var nog att jag allt som allt, inklusive mat, fika och resa höll mig under 1000 kr haha. Och då köpte jag ändå bra saker, som örhängen, solglasögon, t-shirt, linne, hårgrejer, hatt, klänning och nåt mer. Och en annan mycket bra sak var att vi också hann möta upp Australien-anna för en fika!







Puss

Kommentarer
Postat av: johanna

Det var en awesome helg minst sagt!!! Ni är bäst, allihop! puss & kram

2011-03-07 @ 16:10:41
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback