110306 du är en vacker person


Nu tänkte jag fortsätta berätta lite om helgen! F kom till mig i fredags och fick då klara sig helt själv under lördagen då jag var i Sthlm (han var jätteduktig). När jag kom hem var lägenheten nedsläckt med massa tända ljus och 3 stora röda rosor. Då blir man väldigt väldigt varm i hjärtat!

Under söndagen då det var så himla fint väder gick vi runt på stan, bland annat upp till slottet och sedan till botaniska trädgården där vi gick in på en utställning som visade sig handla om blommor haha. Jag viskade lite försynt till F; är det bara en sorts blomma man ska kolla på?, vilket tydligen var fallet eftersom det var en Kameliautställning, den största i norden till och med, DET NI. Nu kan jag bocka av Kameliautställning på listan (inte för att det fanns där från början men jag la till det nu).

Just det, det fanns två fåglar också. De var roligare än blommorna.

På väg upp till slottet


Slottet (jag lovar att det där tornet egentligen är en rymdraket, för det såg man ju att det kunde vara på Greveholm)


Mr Nice guy


Fågel. En duva av nåt slag skulle jag tippa på.


Två malplacerade töntar på blomutställning




Denna bild tillägnas Johanna och mamma Kajsa :)


Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

Ohh tack tack tack fanny för den sista bilden :D Tänk att vi fick vara med på ett hörn ;)

2011-03-07 @ 20:52:37
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback