110317


Hade först matte idag och sedan fysik workshop. Sara och jag suger på workshopen. Visst, när det kommer till det teoretiska fattar man (?) men när det kommer till det praktiska, HAHA säger jag bara! Igår hade vi labb också, alltså hälften av de fyra timmarna går åt till att lista ut hur alla jävla sladdar ska gå och hur man ska koppla in dem, och vilka knappar man ska trycka på på det s.k oscilloskåpet (man mäter typ spänning som funktion av tiden i en sinuskurva..) My GOD säger jag bara.

Nu ska jag fortsätta med fysiken, suck..först måste jag dock gå ut och ta kort på månen. Vi har ett fysikprojekt alltså. Igår när jag stod där ute med min kamera och obviously tog kort på ingenting, kommer en hel familj ut från huset, "hej hej!" säger pappan med ett flin. "Hej hej!" sa jag. Men tänk er själva, en idiot som står ute i mörkret med en kamera och tar kort på den svarta himlen. Inte så normalt kanske! Men det är sånt man får ta nu när jag är en respekterad fysiker.

May the plugg continue!



Saknar. Då, nu, alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback