110328 its a good thing tears never show in the pouring rain


Mattetentan avklarad! Fan vad skönt. Det känns som det gick bra. Vågar vi hoppas på en femma kanske?^^

Efter tentan gick jag, Sara och Simon till Norrlands för först en fika (vi var inte hungriga först) och sedan lunch. Mycket trevligt prat om allt möjligt. Och att lunchen kostar 35 spänn när man är "norrlänning" är ju toppen! Efter ett par timmars häng gick jag och Sara vidare till Åhléns och H&M för lite shopping-firande. Träffade på halva basåret som va ute i det fina vädret för att fira att två dryga tentor är över!

Imorgon blir det Eksjö och begravning. Känns okej trots allt. Fast ibland är det väldigt jobbigt. Igår råkade F knocka mig med skallen rakt på näsan vilket gjorde att det kom några ofrivilliga tårar, som sedan bara fortsatte, inte för att det gjorde ont längre utan för att det var en "trigger" till alla tårar som reserverats till min moster. Det var som en liten snöboll som satte igång en lavin typ. Men så är det. En del av sorgearbetet tror jag.

Nu ska jag springa iväg till bussen för att åka hem till Vässan. Ska träffa F en stund. Han ringde tidigare idag och tyckte jag kunde åka hem på en gång och när jag sa att jag bara skulle kolla runt i lite affärer sa han; Skit pårej! och slängde på luren. Bajskorv haha.





Kommentarer
Postat av: johanna

Ohhh Fancyschmancy! Förstår att du är ledsen, men det gör ju fortfarande lite ont i mig när min bästa lurv är ledsen. Men det hade ju som sagt varit konstigt om du inte var det. Man måste våga vara ledsen (och glad) också för annars tror jag det blir mycket jobbigare. Jag finns alltid här och jag skrickar med dig tusentals kramar som du kan ta av när du vill och behöver. Om dem tar slut så hör av dig och jag skickar några till! Du är bäst, glöm aldrig det! KRAMAR!

2011-03-29 @ 08:43:54
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback