110321 träning, skor, tenta


Fysiktenta idag då! Tyckte den var ganska svår. Det är så lätt att räkna ut fel saker! Typ om man får fram en kraft, ba jaha? Vilken jäkla kraft? Den kanske inte alls passar in i den formeln jag ska använda. Men hur som helst så känns det (jag HOPPAS) som att jag får godkänt. Sheise vad sur jag skulle bli om jag inte fick det. Omtenta är inte min stil!

Och så kan jag meddela att istället för att titta på finalen av Top Model så gick jag och tränade! FAB! (det blev till och med en facebook-status). Har haft en stressklump hela dagen och till och från hela helgen som med största sannolikhet beror på fysiktentan och det blev bättre nu efter jag tränat, men det är fortfarande spänt i magen! Kan inte slappna av hur jag än gör. SKa prova med att dricka lite te. (Fast det kanske är lika bra att jag inte slappnar av, tänk vilka fantastiska abs jag kommer få, sit ups 24/7!)

Och precis som att Gud eller nån ville trösta mig efter tentan så kom mina skor från H&M idag! Grymt sköna tack vare platån.

Kommentarer
Postat av: johanna

Du är bäst fanny poo-lurv. Du kommer ha klarat tentan. Jag håller en tumme. Kan också meddela att Malaysia come bearing gifts så det kan du se fram emot och sluta ha klumpar i magen. They just eat you alive och borde inte vara välkomna, inte i några som helst shapes and colors. Jag saknar dig, vi ses snart, puss <3

2011-03-22 @ 08:05:30
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: mamma M

Håller helt med dig Johanna.Birt med klumpar och fram med ditt glada skratt Fansan! Kram från mamma

2011-03-22 @ 19:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback