110515


Sista rycket idag innan fysiktentan! Jag SKA få godkänt (eller, jag måste, har nämligen bokat biljett till Gbg när omtentan går hahaha, insåg det efter biljetten var bokad and paid for). En bra push om inte annat.

Igår satt jag och Johanna ensamma på olika håll i Sverige och hetsigt och passionerat diskuterade pågående Eurovision song contest. Alltså vissa låtar är ju skämt!! Och Azerbaijan, svenska låtskrivare hallå. Och för ett par år sedan så var det svenska Arash som tävlade för dem. Och Grekland, sämst! Moldavien, sämst! Och Danmark, ni kan ju skriva en egen låt nästa gång och inte köra en rip off från Andreas Johnsson.

Alltså, inte för att jag egentligen bryr mig om Eurovision. Det är ju totalt ointressant.

Idag regnar det och regnar det här i Uppsala, bra tycker jag! The trees need you! Och det gör ju inget att det regnar heller när man ändå är tvungen att sitta inne och plugga.

PUSS




Kommentarer
Postat av: mamma M

så söta ni är på bilden

2011-05-15 @ 12:47:12
Postat av: johanna

Ja vilken söt bild! Jag vill se fler bilder!!! :D

2011-05-15 @ 22:19:42
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback