110517


Lösningarna på fysiktentan har kommit ut nu på nätet och det verkar som att jag definitivt har klarat mig! Tentan är ju uppdelad i två delar varav jag fick alla rätt på den svårare del 2! Känns fab. Väntar bara på slutgiltiga resultatet.

Matten har jag ju tenta i på måndag nästa vecka..känns inte lika fab..ligger riktigt mycket efter, vilket leder mig till frågan; vafan har jag gjort hela april och halva maj? Jag har iallafall inte pluggat, det är en sak som är säker.

Gick till och från skolan idag, nice! Pengarna är typ slut på busskortet så varför inte slå två sillar i en smäll och spara pengar plus få motion? Min cykel är konstig, kedjan kommer hoppa när som helst så går istället. Får fixa den i sommar suck...alltid är det nåt..

Får se om jag åker hem till helgen, det beror på hur det går med plugget under veckan. Saknar ju Freddy-boy. Kommer ses typ 2 dagar på 3 veckor hmm..men jag måste verkligen få godkänt på tentan. Och nästa vecka på tisdag åker vi med basåret till Tom Tits! (alltså, jag stör mig på det namnet, vill alltid lägga till ett S på Tom) Det ska bli jätteroligt, har inte varit där på flera flera år. Och sen hej-då-dates under resten av veckan innan jag åker hem till helgen <3

Nej usch, nu sitter jag här och bloggar och undrar varför jag ligger efter i matten?

Puss


Hej våren, du är efterlängtad

Kommentarer
Postat av: mamma M

Toppen Fanny! Bit ihop och klara sista stöten, så kan du glatt ta ledigt nån dag sen ;)

2011-05-17 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback