deaam


Jag som är språkpolis gillar inte att jag alltid ska stava fel på fabulous. Skriver alltid fabOlous. Och jag hatar när folk säger "jag ska ringa han", "jag gillar hon", "jag pratade med han om det". Låter sjukt bonnigt!! Och det är fel! Jag ska ringa HONOM. Precis som att jag skulle säga "I are happy" på engelska eller liknande. Och jag hatar särskrivningar. Det är jätte irriterande.

Så. Nu vet ni det.

:D








Och för er som inte förstod min roliga humor så vet jag att det stavas jätteirriterande.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahah jag hann nästan bli jätteirriterad över jätte irriterad där. tur att jag läste allt ;P

2011-05-12 @ 17:14:50
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback