i ett hus


Haha jag har "balkong"dörren öppen och så hör jag nån som går och sjunger I ett hus vid skogens slut, liten tomte tittar ut, haren skuttar fram så fort, knackar på dess port, Hjälp ack hjälp ack hjälp du mig, annars skjuter jägarn mig, kom ja kom i stugan in, räck mig handen din....

Jag tittar ut och ser en mamma med barnvagn som går och sjunger för sig själv samt gör en liten dans och klappar händerna då och då hahaha, såg jättegulligt ut! Barnet låg dock och sov såg det ut som ;) Men vad gör man inte för att hålla ungen lugn^^ Man har ju själv hört den där visan ett ANTAL gånger, den är nog med på min topplista i mest sjungna låtar.

Ja, memories, memories. Ibland skulle det vara skönt att va en liten unge igen och bara bry sig om lerkakor, gosedjur och att anordna Panters (favvomjukisen) födelsedagskalas minst 3 gånger om året (tårta = bröd med sylt på).



Nu står det två killar här utanför och fiskar i Fyrisån. Eftersom det är större chans att de får upp en cykel än en fisk så tror jag att de ger upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback