110508 helgen!


Det har varit en underbar helg! I fredags gick jag till frisören och slingade ljusare, klippte mig, samt färgade och noppade ögonbrynen (för första gången i mitt liv bör påpekas, ja det är så illa). Jag är supernöjd! Fick allt billigare eftersom det var ett paketpris (tjejen som fixade allt blir utbildad frisör först om två veckor) och jag passade på att boka en tid till för ytterligare slingor om ca 2 månader och får då paketpriset igen även fast det gått ut i tid egentligen!

Kvällen gick i föräldrarnas tecken, jag och Freddy-boy åkte till mamma och pappa och åt thaimat med bara pappa eftersom mamma var på körtävlingar (De kom 3:a btw, sjukt bra!). Efter det blev det fika i Tortuna!

I lördags var det äntligen dags för det vi alla (jag) väntat på i ett år!! Nämligen KOSLÄPP! F tog sin familjebil och mig och körde ut till Rytterne för att titta på alla våryra kossor släpptes ut i det gröna efter att ha stått inomhus hela vintern. Ska visa bild på det sen!

Efter kosläppet så...åkte vi på ett TILL kosläpp :D I gäddeholm denna gång. Korna var lika glada och hoppiga där!

Sedan invigde vi nya Max, som inte smakade så annorlunda jämfört med alla andra Max, men det var ju ändå en ny restaurang som måste invigas! På kvällen var det dags för Freddys födelsedags-present, nämligen en konsert på Hovet i Sthlm med Cat Stevens. Sara, Jens, Saras mamma samt Jens familj hade också bokat biljetter! Konserten var riktigt bra, helt otroligt att han har kvar exakt samma röst som för jag vet inte hur många år sen...

Idag blev det en lååång sovmorgon för att sedan övergå i effektiv skoshopping som sedan övergick till mys i Vasaparken innan jag tog bussen tillbaka till Uppsala.



Efter konserten. Det var nåt konstigt i colan jag köpte till honom, därav ryckningarna ;)


En bild från Gäddeholm! Har fler bilder på stora kameran som jag ska lägga upp, då får ni se på riktiga kor ;P

Kommentarer
Postat av: johanna

ohoooo äntligen lite text och bilder :D vilken rolig helg du verkar haft!:D kul att läsa om! Speciellt korna. Moahahha. cowie.



PUSS

2011-05-09 @ 20:26:34
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback