adventskalender


Igår var det Bonde sök fru som gällde för hela slanten och jag lovade Fredrik dyrt och heligt att det var sista avsnittet. Så han satt där relativt lugnt och stilla med sin Ben&Jerrys Chocolate Fudge Brownie i knät ända till slutet då han stelnade till och sa lugnt, men med en viss spänning ungefär som en vulkan som precis ska få utbrott, Fanny...varför står det "nästa vecka" där? "Ehh ja jo det är ju ett avsnitt till kom jag på..för de ska ju åka utomlands också." Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm."

Om jag hade en till Ben&Jerrys skulle han ha fått den också.

Och jag har fått en adventskalender av Fredrik, en sådan jag alltid velat ha, den är helt fantastisk haha!!


Det är en kalender där man varje dag får en liten sak, typ klistermärken, en klocka eller liknande. Och på baksidan kan man klippa ut Ariel och Jasmine och HÄNGA UPP I GRANEN. Förstå vilken vacker gran det blir i år. Ni kommer bli så avundsjuka när jag visar bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback