asså


Nej nu är jag så BESVIIKEN!! Tydligen kommer ju inte nya Twilight-filmen förrän om ett år. ETT ÅR. Jag som ställt in mig på i sommar.

Idag har jag varit och gymmat för första gången, det är perfekt att göra det på Ultuna för det är alltid ledigt vid alla maskiner. Ska undersöka om man kan få nån instruktion i hur man ska använda maskinerna för nu kände jag att jag mest gick runt och testade lite olika hipp som happ (haha när användes det uttrycket sist..?).

I måndags var jag och Elin på box! (har jag skrivit det innan? hmm...) Väldigt kul men idag känns det verkligen i armarna och ryggen, och ja, i hela kroppen för den delen. Ska gå nästa vecka också, asrolig träning ju!

Snart kommer Fredrik så ska jag hjälpa honom med matten han börjat på nu, ma C, den roligaste matten enligt mig! Det är också FINAL i Bonde söker fru så jag hoppas vi ("vi" är en definitionsfråga, Fredrik sitter ju i alla fall med i soffan men tycker nog att det som händer utanför fönstret är mer intressant) kommer hinna titta på det, annars kollar jag på nääätet nån gång när jag får ett vettigt Internet.

Åh, all this drama.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, jag tycker jag ser lite rädd ut ;P men jaja!



Det låter som du har ett trevligt liv, med träning o grejjer! :D Oh va jag önskar att du va här och tränade med mig. Du var min bästa träningspolare!



När kommer du till v-ås? I miss you poo bear.

2011-11-23 @ 15:30:44
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback