fezt


Ännu en underbar helg! Återbjudningen var skitrolig, vi hade ju typ hela IF (idrottsföreningen) som vi skulle bjuda och de var helt galna! Och riktigt färska med sitt glitter i håret, röda band runt midjan och julkulor runt halsen.

Igår var det då dags för min försenade födelsedagsfest! Alla mina bästisar samlades och vi hade en riktigt trevlig kväll med musik quiz och ett fantastiskt hett dansgolv! Tiden gick så himla snabbt, men den har ju en tendens att göra det när man har roligt :) och TACK för alla superfina presenter <3

Nu ska jag slänga mig i sängen, blir en heldag i skolan imorgon med bland annat ett diskussionsseminarium suck...men det är bara att ta nya tag.

Sov gott alla underbara


Kommentarer
Postat av: Johanna

biiiilder :D:D:D:D??

2011-11-15 @ 15:06:41
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback