hälg


Helgen var awesome! Under lunchen på fredagen hängde jag med ett par troll vid namn Sandra och Chicken (vissa kallar henne också för Johanna men Chicken är det riktiga namnet som hon föredrar). Väldigt mysigt att ses igen!

I fredags var jag och Fredrik också hos hans mormor och hälsade på henne och hans moster och lilla kusin Emma. Vi drack kaffe och lekte vampyrkull som till både min och Fredriks stora förvåning bara innehöll zombies och inte en enda vampyr. Det var också vissa oklarheter vad gällde reglerna, Emma hade nämligen sprungit iväg innan vi hunnit fråga ordentligt, men hon verkade nöjd så reglerna kanske inte var så noga. Efter det åkte vi en sväng till Fredriks föräldrar där jag fick en födelsedagspresent som gjorde mig jätteglad :)

I lördags drog vi till nya Erikslunds shopping och efter nån timmas irrande omkring åkte vi till stan igen och irrade runt där ett tag! Efter det var det dags för badminton! Det var faktiskt superkul och jag var inte så dålig faktiskt hehe. Dock har jag träningsvärk i armen!! På kvällen gick vi till Fragolino och åt jättegod förrätt och varmrätt, sedan orkade vi inte mer utan resten av kvällen spenderades med att ligga i soffan och prata, för alla energi gick åt till magen. TACK världens bästa finaste pojkvän för en supergod middag.

Igår följde jag med mamma till Arlanda för att hämta pappa som varit i Chile i en vecka. Han hade haft det mycket bra! och VARMT den fisen, typ 30 grader varje dag. Kvällen spenderades hos Fredrik med tv-spel faktiskt! Fable 2 kan vi fortsätta att spela tycker jag för det kan nog till och med jag klara av, i alla fall på låga nivåer. Det bästa av allt var att man fick en egen hund.

Jaha, nu ska jag läsa 40 sidor inscannad information om lantbruket under 1900-talet.......... wanna switch?



Kommentarer
Postat av: johanna

Hahaha men durå COW?? De va iaf en riktigt trevlig middag och jag hade mer än gärna stannat kvar med dig och sändrew på stan ;P Resten av din helg låter ju också väldigt NICE. Hope to see you soon lilla myra. kramar

2011-11-07 @ 20:40:03
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: tryck f5, då borde den uppdateras!

2011-11-08 @ 09:13:09
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback