just breathe


Igår var jag och hämtade ut mina nya kursböcker, en var i alla fall typ neonrosa så det gjorde det hela lite roligare ;) Skrev klart Snabbmatslandet kl halv tolv haha, alltså fattar inte hur jag kan vara så seg...tar för många småpauser som råkar bli för långa. Skönt att ha en sak avklarad...

Kl 13 ska jag på räknestuga med Ekonomistyrningen, tror vi ska räkna i Excel och sånt där. Hoppas det inte är allt för svårt. Efter det blir det ju återbjudningarna! Det är numera lite oklart om vad det egentligen är vi ska göra, några i min grupp hade hört att det bara skulle vara trevlig middag och sen vanlig förfest, fast med tema. Inte supernollning alltså..ja vi ska försöka undersöka det hela under dagen så får jag uppdatera sedan! (jag antar att ni bryr er eftersom ni läser mina memoarer ;)

Imorgon blir det att åka hyfsat tidigt till Västerås och fixa alla inköp till mitt kalas som går av stapeln på lördag kväll! Hoppas det blir fab!

Så hur som helst så kommer jag nog inte hinna uppdatera så mycket, men det får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback