kontaktannons?


Det här mailet låg i inkorgen till min skolmail:

Hello
I saw your email id and wish say ' Hi '. I do not know, who are you, but
I wish to know it :)
I am single, 25 years old blond girl with blue eyes and i'm opened
for new acquaintances.
If you're interested, please write back.


Ekaterina


Ooooooooookeeeeeeeejjjj.

Jag har inte riktigt fått intrycket av att min skolmail är en kontaktannons? eller? har jag missuppfattat tanken med den? Liksom ingen förklaring alls hur människan fått min mail (men antar att hon är utbytesstudent på SLU), och varför skriver man inte vad man pluggar typ? Singel, blond, blåa ögon och öppen för kontakt..yes..haha tyvärr men jag är upptagen. Good Luck in Sviden, som Stig Helmer Olsson skulle säga.

Folk!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHA bästa! Nu kanske du inte behöver sova ensam när freddy inte är där ;P

2011-11-29 @ 14:28:37
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback