lussebolls


Hej hej hej!

Ännu en helg har svischat förbi, sick! I fredags åkte jag, Fredrik, Robert och Guran A.k.A Carl-W till Sara och Jens i örebro. Blev tjejkväll och killkväll med gemensam uppmötning på stan! Very nice!

Lördagen blev bara häng och chill och pizza och den nya x-men filmen som handlar om tiden innan Magneto och Xavier blev fiender, väldigt bra faktiskt :)

Söndagen gick i lussebullarnas tecken. Jag, mamma och Fredrik drog upp ärmarna och bakade helt underbart ljuvliga bullar, som pappa senare ställde upp på att avnjuta. Under pågående bakning spelades både Fryx julskiva där mamma och jag sjöng stämmor i varje låt, och även kasettbandet från -83, Jul i Ankeborg, helt fantastiskt bra! När det behövdes en stärkande klunk så fanns det årets glögg med smak av kaffe att tillgå (väldigt god för att vara alkoholglögg, själv föredrar jag nog utan alkohol). Och att det bara var 20 november spelar ingen roll, bakar man lussebullar så gör man! Förresten är det första advent nästa helg.

Och SÄMST är att jag glömde ta några bilder alls så ni får tänka er in i hur mysigt vi haft det :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska veta att jag är riktigt avundsjuk. Det lät ju hur mysigt som helst!!!!!!!!

2011-11-22 @ 11:52:30
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: mamma M

Underbara du. Utan dina hyss och infall hade det bara varit hälften så trevligt. Fredrik bidrog också till att höja stämningen, även om det var svårt att överrösta oss :)

2011-11-22 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback