mycket att göra


Tjo!

Mycket nu helt plötsligt! Nu har jag precis kommit hem efter att ha spelat badminton med några tjejer i klassen, riktigt kul, kommer dock ha enorm träningsvärk i högerarmen imorgon haha...

På fredag är det ju återbjudningar för de äldre elever som hade hembjudningar för oss dåvarande småttingar. Det som hände under hembjudningarna var ju att vi delades upp i grupper och klädde ut oss till olika saker och gick runt på stan och skämde ut oss en massa. Vi var raggare, riktigt fancy med väst och wonderbaum (hur det nu stavas). Så nu är det alltså dags för återbjudningar som jag egentligen inte alls var taggad på men nu ska jag vara med iaf...om en stund ska vara hos en i min grupp och planera allt så är lite stressad! Vi ska välja tema bland annat, kanske lucia? får se! Trodde ju att alla i vår grupp skulle vara nere i Skåne på jakt men det blev tydligen inte så haha..(fan) nej men det blir säkert fab!

Vi har ju börjat en ny kurs också, ekonomistyrning, verkar vara sjuuukt mycket att göra på den. Så nu fick jag helt plötsligt en massa att fixa iordning eftersom jag också ska mitt lilla kalas på lördag kväll också...jamen vi kör allt på en gång!

Freddy kommer på Bonde söker fru kväll också, weeei ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha stackars freddy ;) jag ser fram emot lördag. Hoppas du fixat en riktigt fin välkomstdrink och awesome musik. Och sur-fanny får stanna hemma i uppsala (hahha syftar på inlägget efter.... :D:D <3<3)

2011-11-10 @ 10:22:48
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback