julmarknad första advent


Idag på första advent var jag, Fredrik och hans söta kusin Thea på Vallby julmarknad! Det var riktigt sscchhiitväder så att säga, men vi hade lite tur då det i princip slutade regna när vi kom dit. Vi fyndade diverse småprylar och hamburgare och njöt av att strosa runt bland alla små mysiga stånd, vilka jag glömde ta kort på för jag var helt förtrollad av de söta djuren som fanns runt omkring :) Av en slump råkade vi hamna på en liten julkonsert, vi råkade prick kl 13 gå in i det lilla missionshuset och då skulle en kör precis till att sjunga så vi vågade inte gå ut ;) (nu råkade jag trycka på nånting så att hela texten blev kursiv och jag det tekniska undret vet inte hur man ändrar).

Nu förresten SNÖAR det i Uppsala, det var som fan, trodde jag inte i morse eller ens för en halvtimma sen :O Tror dock inte att det kommer ligga kvar så länge men man kan ju hoppas att ett par cm stannar!



Thea är stolt över sin vinst på lotteriet - ett hårbalsam :)


"Lilla" söta grisen som thea hade ett givande samtal med, det lät typ; Thea: Nöff nöff nöff!! Grisen: Nöööööööfff


En vacker Nordsvensk! En sådan ska jag ha i min trädgård en vacker dag, och Fredrik ska bygga ett stall som den kan sova i.




Två små Gotlandsruss fanns det också, ett vågade sig fram i leran!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mysmysmysssss<3

2011-11-29 @ 09:40:05
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback