whiskeyyyyyyyisch


Jätterolig kväll igår med min galna familj! Även fast min släkt är jävligt skum finns det i alla fall några guldklimpar som jag älskar över allt annat <3 Det blev thai-mat och whiskey-provning med riktig single malt whiskeys och inte såna där fjollgrejer som blended. (jag kan nu allt om whiskey, bland annat att hur gammal och fin den än är så smakar den i alla fall skit).

Nu har jag gjort adventsmysigt här hemma :) Love it! Ska försöka plugga lite nu (usch jag blir deprimerad på riktigt..det passar inte in i mitt glada, juliga, lussebulliga liv just nu..) och sen säga hej då till Anders och Ingrid som ska åka hem igen efter denna snabbvisit.

Ikväll blir det nog myskväll med Fredrik. Tydligen så kan man gå till filmuthyrningsstället Hemmakväll och säga ett visst ord och då skulle man få en GRATIS CHIPSPÅSE med filmen. Det stod i ett sms (fredrik är ju faktiskt medlem).

Pilutta er.

P.S njut nu av första advent och ställd förfan fram alla ljusstakar och adventsstjärnor ni hittar för man får ju bara njuta av dem en gång per år faktiskt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar att din blogg är så juligt-nya-glad. Då blir jag också glad. Jag är på väg till Gbg nu och ikväll ska vi nog gå på jul på Liseberg. Oh lyckaaa! Verkligen en dröm :) miss you.

2011-11-26 @ 14:08:17
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback