dör artikel, dö!


Varit i Umeå över helgen med min älskade familj, känns tomt att sitta här själv i Uppsala nu! Det blev några riktigt bra inköp, t.ex. vinterjacka till både mig och Felix, kängor till Felix och en stor TV till Felix (innan hade han en på typ 10 tum) ((mycket Felix där)).

Annars är det mycket i skolan nu. Tenta snart. Frågan är bara när jag ska hinna plugga till den eftersom det är så mycket grupparbeten och PM som ska in. Till exempel har min grupp en artikel på 34 sidor på svår och tråkig engelska (kanske sagt det förut) som vi ska skriva ett PM på. Andra grupper har kanske 13 sidor på sina artiklar, känns ju rättvist!! (och nej vi fick alltså inte välja själva). Som tur är så har vi delat upp det, jag ska skriva min del nu tänkte jag...eller jag måste eftersom den ska in imorgon. Dö artikel, dö!!!

För övrigt är jag jättetrött nu och får nog pimpla kaffe resten av kvällen. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Yes, en ingenjör i budapest tjänar ca 8000/månad. Och gulasch kan vara båda. Vi fick soppa en annan dag! Då heter det gulschsoppa haha, inte bara gulasch.



2011-10-20 @ 11:40:39
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback