g'd'natt


Älgmiddagen var supertrevlig! Min bordsherre hade åkt ända från Alnarp i skåne för att vara med! (SLU har ju campus lite överallt i Sverige). Sen var det massa trevligheter på kåren efter middagen.

Jag vaknade halv ett idag av ett sms, helt sinnes, brukar aldrig sova så länge. Simon kom i alla fall över för en pluggeftermiddag vilket inte gick så superbra eftersom ingen av oss kunde nånting. Börjar få panikkänsla lite smått sådär.

Nu ska jag ramla i säng efter en väldigt oproduktiv dag (hann dock med några instuderingsfrågor). Imorgon ska min grupp i skolan komma hit så ska vi titta på Gudfadern del 1, som vi valt till vårt filmprojekt. Vi ska skriva om någonting som har med organisation att göra och jag tyckte Gudfadern var perfekt!

Saknar Fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback