loops


Helgen har varit awesome! Fredagskvällen spenderades hos Kalle och Johanna med chips och grönsaker & dipp samt cola och asgott kaffe :D Det blev mycket Buzz-spelande och en viss könsförvirrad "Ylva" slog mig hela tiden och Johanna kom sist haha. Under lördagen var jag tvungen att sitta hela dagen med ett PM som vi hade seminarium på idag. Fredrik och Erik (ackompanjerade av Sara och Jens) var ute på jakt, de skymtade en älg på långt avstånd men inte mer tyvärr! Jag som hade rensat ur min kvadratcentimer till frys för att få plats med massa älgkött. Bättre lycka nästa gång!

Fika med Sara stod på schemat på lördagskvällen - mysigt att sitta o snacka ett tag min vän! Söndagen blev en chilldag med Freddy, vi gick en stund på stan, det krävdes inte ens ett halvhjärtat försök från mig för att Fredrik skulle bli svettig av allt affärtittande. Så vi satte oss och tog en kaffe med cheese cake istället! Efter det blev det filminköp och vi spenderade resten av eftermiddagen med att titta på Sherlock Holmes, nyaste version med Patrick Downey Jr, Jude Law och Rachel McAdams, den var faktiskt bra! Själv köpte jag den sjätte filmen om Harry Potter så nu är det bara två kvar till samlingen :)

Idag skrev 3/4 klart grupparbetet så det var skönt (ofta man klassar sig själv för sjuk för att hjälpa till med sista grupparbetet om man har ont i halsen? okej om det var en riktig förkylning, men ont i halsen? Seriöst. Kunde hittat på nåt bättre).

Ikväll blir det ensam mamma söker, en riktigt skön kväll där jag inte kan få dåligt samvete över att jag inte pluggar!!!

Kunde inte låta bli!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

De va kul o träffa er i fredags!! Fast jag va sämst.



lycka till med allt i skolan, så ses vi kanske imorgon?? Puss

2011-11-02 @ 11:15:16
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback